BYTA STJÄRNTECKEN?

2011-01-21 | 01:27:53 | 4 Kommentarer

Jag är väldigt intresserad av stjärntecken och tycker att det är otroligt
spännande och häftigt. Jag själv är Tvilling och känner igen mig i mycket
av de egenskaper en Tvilling sägs ha. MEN! Nu läser jag på Aftonbladet
att några astrologer i USA kommit fram till att de stjärntecken vi tror oss ha är
fel på grund av att jorden befinner sig på en annan position än vad den gjorde för
3000 år sedan då astrologin uppkom.

Nu är ju inte detta något som är bekräftat så egentligen inget
jag tänker gå efter, men ändå lite läskigt att tänka på det (för mig som
är så intresserad)! Jag skulle liksom vara Oxe enligt dem? Fan
vad konstigt om man skulle byta stjärntecken! Niklas som är Skorpion
skulle helt plötsligt bli Jungfru! Och de har även hittat ett nytt stjärntecken,
Ormbäraren? Huh? Jaja, konstigt det där! Skulle ju vara lite jobbigt för alla som tatuerat
in sitt stjärntecken!

Läs mer här!




Kommentarer:


Joanna

2011-01-21 @ 09:06:04

Såna tatueringar tycker jag är så himla roligt, man tatuerar in sitt förnamn eller efternamn, sitt stjärntecken och födelsedagsdatum osv.



Varför? För att man kommer att glömma bort vem man är en vacker dag? Haha. "Oh shit, jag har tappat minnet :( men vänta vad är det här " Joanna Berglund, född 910612, coolt så mitt namn är Joanna" ^_^



Haha åh, såna människor som tatuerar in det är så... nåttt haha
Cherry

2011-01-21 @ 10:11:54

Haha jag har aldrig förstått mig på sånna tatueringar :D Ungefär som tribaler!

2011-01-21 @ 13:28:01

Ganska roligt att du och jag båda är tvillingar och att våra pojkvänner är skorpioner! Bra match kanske
Cherry

2011-01-21 @ 21:14:58

Tora: Haha ja just ja dom är det båda två ja! Haha verkligen bra match!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: