BADHUSET

2011-01-16 | 12:57:37 | 0 Kommentarer

Min snälla pappa ringde sitt bolag, men inga kort där inte. Rekommenderade mig att
gå till polisen och höra om det finns några kort där. Annars är det bara att spärra och
fixa nya. Men innan dess ska Joanna kolla noga i sitt område och i affären om
det är så att jag har tappat dem.
Sitter just nu nyduschad och färgar fransar och bryn. Har så ljusa ögonfransar- och
bryn att jag ser sjuk ut, haha. Så ser bättre ut när jag färgar. Sen ska jag till
badhuset med Joanna och Ida! Utan gymkort... Får antingen be om ett nytt
eller fylla i så att jag får en gratisvecka som jag skrev om här.
Just gymkortet känns rätt konstigt att jag skulle ha gett till taxichauffören
så det kan ligga hemma om jag har tur, så kanske inte fixar ett nytt med detsamma.
Kanske kan göra det imorgon isåfall, när jag har kollar ordentligt hemma.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: