ALL NIGHTER & SPICE GIRLS

2011-01-09 | 21:20:26 | 1 Kommentarer

Yo ladies and gentlemens! Är det några killar som läser min blogg förresten??
Förutom Niklas och pappa, hehe :D

Jag och Joanna sitte hemma hos henne och typ, lanar? Haha sitter och spelar Farmville och
Treasure Isle. Men snart ska vi plugga hela natten lång! Har köpt 2 1½ liters cola, 8
energidryck och 2 dextrosol. Snacka om att vi inte kommer att kunna sova på 15 dygn typ.. Haha.
Tycker det är mysigt att sitta uppe på natten, jag är helt klart en nattmänniska.

Vi sitter och lyssnar på gammal nostalgimusik så som Spice Girls och Aqua :D




Jag var alltid Geri när jag och mina kompisar var små och lekte Spice Girls.
Vem var ni?

Vi åt på Saliga Munken förut istället! Joanna åt stekt fläsk med löksås och potatis
och vi andra slog på stort och åt ryggbiff. Lyxig parmiddag helt enkelt!

Hörs lite senare!


Kommentarer:


Joanna

2011-01-09 @ 22:51:23

MEL C!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: