A TRUE FRIEND

2011-01-06 | 22:04:32 | 2 Kommentarer

Fatta vilken bra vän jag har som jag kan höra av mig till klockan 10 på kvällen och fråga om vi ska ses och hon KAN! Det är ju alldeles underbart. Niklas börjar jobba tidigt imorgon och kommer
snart hem från sin farbror och ska gå och lägga sig direkt, vilket jag inte är så sugen
på eftersom jag sovit hela dagen typ. Så vi bestämde att vi ska ses imorgon istället när vi har mer tid.

Så då blev det ju ett perfekt tillfälle för mig att träffa Joanna! Ska väl knalla bort
mot henne snart. Måste bara ta på mig lite. Hoppas vi kan gå till Statoil
och hoppas Statoil är öppet! Måste köpa cigg. Och måste köpa cola. Ja, måste!

Jag ska hjälpa Joanna att städa, är jag knäpp som tycker det är kul att städa hos ANDRA?

Är så himla glad att jag lärt känna Joanna så himla bra. Först hatade vi varandra
och hade världens bloggkrigg (HAHAHA) men nu är hon faktiskt den bästa vännen jag har.
Hon säger alltid vad hon tycker och är ärlig om allting, hon är bra på att peppa
och har alltid bra saker att säga. Och det är så kul att ha en vän som kan ha tid för
vänner och förstå att det är hälsosamt att kunna prioritera andra saker än sin pojkvän.
Hennes dörr är liksom alltid öppen för mig, oavsett tid på dygnet. Känns så himla fint.
Vi är väldigt lika Joanna och jag, på många olika sätt. Vi resonerar ofta på samma sätt.




Världens vackraste Joanna!


Kommentarer:


Joanna

2011-01-06 @ 22:14:30

Åh, vad fin du är :) <3



Det är viktigt att prioritera vänner framför det mesta, jag menar.. killar kommer och går, vänner stannar och består haha :D



Du är fin du Amanda, och ett hjärta av guld med en liten touch av elak humor haha :D <3

Det är det jag älskar med dig ^_^
Cherry - loving the 50's

2011-01-08 @ 12:22:12

Du är bäst <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: