2010 LISTA

2011-01-01 | 23:24:00 | 0 Kommentarer




                                              
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde jag väl. Började plugga på universitet, var på min
första solsemester, tatuerade mig osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens vad jag hade för löften haha..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, min barndomskompis Fia blev mamma till lille Felix :) 
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Tyskland x2, Holland x2 och Spanien
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Oj, vet inte riktigt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 januari, 29 juni-6 juli osv
8. Vad var din största framgång 2010? Kom in på lärarprogrammet.
9. Största misstaget? ....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt
11. Ditt bästa köp? Min tatuering tror jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga grejer
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina fina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Typ alla sommarplågor
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? GLADARE
16. Vad önskar du att du gjort mer? Använt mitt gymkort! Det ska det bli ändring på, nyårslöfte!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig. Varit ett asshole.
18. Hur tillbringade du julen? Med familj, släkt, pojkvän och vänner.
19. Blev du kär i år? Jag var redan kääääär
20. Favoritprogram på TV? Of all time: Förhäxad
 21. Bästa boken du läste i år? Oj, hm. Vet inte.
22. Största musikaliska upptäckten? Oj vad svårt. Kan inte komma på något nu.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vet inte vad
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma här
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på systemet, haha.. Blev firad av Sara, Niklas och Nicke
vid Saras sommarstuga. Läs om det här vettja.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Pinup/rockabilly maybe
29. Vad fick dig att må bra? nyfunnen vänskap
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns faktiskt inte så många snygga kändisar. Inte manliga iallafall
31. Vem saknade du? Fina människor
32. De bästa nya människorna du träffat? Kände dem sedan innan, men inte lika bra som nu: Joanna och Emily!

 

 


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: