There's some words I never told you

2011-02-03 | 21:21:50 | 1 Kommentarer

Niklas tittar på James Bond men det är inte riktigt något för mig, har aldrig
tyckt om James Bond-filmerna! Så jag sitter med datorn i knäet istället. Ska nog ta mig
en dusch snart, när jag orkar resa mig från min sköna fåtölj. Borde gå och lägga mig tidigt
eftersom att jag ska upp olagligt tidigt imorgon! 

Sitter även och tänker på hur barnsliga vissa människor är. Som fortfarande
verkar vara på lågstadienivå. Minns ni när man som liten körde med "hot"?
"Leker inte du med mig idag så är inte vi kompisar längre!". "Får inte jag det där
så går jag hem!". "Om inte du hämtar det där åt mig så tänker inte jag leka med dig!".
Trodde man växte ifrån sånt, men uppenbarligen gör inte alla det. Nåja, jag har lärt
mig mycket om människor den senaste tiden.
Nog om det. Måste ta bort och måla på ett nytt lager av min nagelförstärkare,
man ska göra så varje dag i två veckor, sen räcker det med en gång i veckan.
Nu ska mina naglar banne mig växa!


Kommentarer:


joännnä (Hannah Montazami voice)

2011-02-03 @ 22:05:34

Det du sa!



(Jag tycker inte heller om James Bond, han suger ._.)


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: