THERE GOES MY HEART

2011-02-06 | 16:51:55 | 1 Kommentarer

Grymt rolig kväll igår! Jag och Joanna åkte till Finspång för att fira Malin.
Roligaste festen på länge måste jag säga. Vid halv två knallade jag och Eve
hem till henne och sov. Vaknade på morgonen och undrade för en sekund vart jag var!
Vi mötte upp Sara och gick till pizzerian. Sara var inte den piggaste direkt, haha söt.
Visar bilder när Malin lägger upp på Facebook!

Pappa hämtade mig när jag gick av bussen och hade småsystrarna med sig.
De följde med mig hem en stund och det syns! Kexsmulor i sängen och små
mini-händeravtryck på spegeln. Nu sitter jag i sängen och laddar upp för nästa vecka.
Ska ta tag i disken, kartonger och städning ikväll. Ser inte fram emot det direkt..





Halvklar innan vi drog till Finspång!



Kommentarer:


2011-02-07 @ 11:20:35

Kul att du hade de roligt :-) jag ska lägga upp bilder ikväll!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: