STÄDNING & MIDDAG

2011-02-17 | 19:35:37 | 0 Kommentarer

Har dammsugit hela lägenheten och gjort fint. Varför tycker jag att det är
så kul att städa?! Nu har jag diskat och ska sätta igång med maten.
Var hungrig men visste inte vad jag var sugen på, så jag kör på ett säkert kort:
Baconröra & pasta á la Emily och Frida!
Vet inte riktigt vad jag ska kalla den
annat än röra, men det är som en pastasås. Med bacon, lök och champinjoner.
Så blandar man i maizenaredning med mjölk. Hur gott som helst!
Det här är fjärde gången jag gör den rätten under de 2 ½ veckorna jag har bott här!
Så god är den alltså!

Ska se lite Förhäxad under tiden (ovanligt!) men det tar emot lite för jag har snart
sett om alla avsnitt från säsong 8, så måste börja om igen sen! Har ju sett alla avsnitt
av serien (vissa undantag såklart) men den är så bra att jag måste se om och om igen!
Har nu sett om säsong 6, 7 och snart 8 (fråga mig inte varför jag började på säsong 6)
så får väl börja om på säsong 1 då! Men det är ju ett så långt steg från 8 till 1! Nåja,
det går bra det med!

Nu ska jag hacka lök!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: