SHOPPING

2011-02-26 | 17:11:54 | 5 Kommentarer

Oj oj oj vad jag har shoppat! Har sprungit runt i klackar hela
dagen så nu bränner fötterna. Jag och Niklas har varit runt i hela stan
känns det som! Vi startade på Bra & Begagnat, himla bra affär. Hittade lite
glasskålar bland annat. Niklas köpte en snygg bokhylla, nästan likadan som den
jag köpte där.
Jag har köpt:
  • Rött kakfat (ni vet med olika våningar) som jag ska ha smycken och hårblommor på.
  • Röd "mugg" till sminkpenslar
  • Två röda kuddöverdrag i sammet
  • 4 små skålar i glas formade som jordgubbar
  • Vanlig glasskål
  • 4 st "blomkransar" (ni vet sånnadär kransar med massa blommor på som
    man sätter runt en lampa eller ett ljus?) Ska göra dem till hårblommor!
  • Tårtpapper med spetstkant. Ska klippa bort spetskanten och sätta
    det längs med hyllakanterna i mitt köksskåp som jag tagit bort luckorna på.
  • Mini-klädnypor
  • Rött garn
  • Toalettpappershållare
  • Hushållspappershållare
  • Stekspade
  • Ram
  • Doftpåse
Igår köpte jag även kakeldekor! Så det ska jag pyssla med nu en stund. Sen måste
jag fixa mig, för ikväll är det fest hos Linus!



Vi hade jätteroligt igår! Tror denna kväll också blir lyckad!

Kommentarer:


mirela

2011-02-27 @ 17:17:44

Väldigt vacker är du! Gillar din stil ;)

Cherry

2011-02-27 @ 23:10:15

Tack så hemskt mycket, vad roligt att du tycker det! :)

2011-02-28 @ 15:31:42

Håller med ovanstående. Du är otroligt snygg och jag gillar din stil som tusan. älskar oxå pinupp och 50 talet osv.



Skulle gärna vilja se bilder på ditt hem sen, eftersom man får följa allt du gör vore det kul att se slutresultat av allt. Kram



Ps. Brukar se dig trippa omkring på klackar på stan i norrköping. Kommer här ifrån oxå.



Kram
Cherry

2011-02-28 @ 18:00:01

Lisa: Åh vad söt du är, vad glad jag blir tack så mycket! En underbar stil är det!



Bilder på mitt hem kommer! Vill få iordning allt så som jag vill ha det någorlunda iallafall innan! Men köket är i princip helt klart så det skulle det jag kunna fixa bilder på snart! Bara det att min kamera är urladdad och sladden är på villovägar, men kanske kan duga med mobilbilder så länge!



Jaha vad roligt! Hojta till nästa gång vettja!



Kramar

2011-03-01 @ 10:13:00

haha, träligt när sladden är på villovägar. mobilbilder duger :)



aboslut. ska jag göra! Du känner ju min gamla klasskompis oxå såg jag... Ida. =)




Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: