LILLEBROR

2011-02-02 | 01:05:38 | 1 Kommentarer

Nu ska jag gå och lägga mig. Joanna sover här inatt igen, mitt lilla hjärta.
Är så glad att jag har henne, vi fungerar så bra ihop och tycker och tänker väldigt
lika. Hon har alltid tid för mig och ställer upp i alla lägen, precis som en vän ska göra.
Hon ställer inga krav och jag ställer inga krav på henne, hon är bäst helt enkelt.
Blev såg glad när jag såg hennes lilla "gästbloggning", haha, hade ingen aning
om att hon snodde min dator då! Men blev himla glad. I love you.

För övrigt saknar jag min lillebror, jättemycket. Har man bott ihop
i nästan 19 år (tänkte skriva 21 först men kom på att han minsann föddes
två år efter mig, haha) så är det en stor omställning att inte göra det längre.
Får bjuda hem honom snarast! Mormor har berättat att när vi var små och satt i
sandlådan sa han till mig: Amanda, du blir ju stor före mig, kan du vänta på mig då?
Åh, så himla söt! Världens bästa lillebror har jag, han är lika knäpp som mig.



Nej nu blir det sängen. Ska tänka och sakna, alla jag saknar.



Kommentarer:


Joanna

2011-02-02 @ 08:00:43

Awwwiiie, löv ju to! ♥ :)


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: