I KNOW WHERE I WANT TO BE

2011-02-17 | 00:17:01 | 4 Kommentarer

Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Ska stänga av datorn nu och
invänta Niklas som kommer snart från jobbet. Mystime deluxe. Imorgon är det sista
gången på högstadiet för den här gången, ska tillbaka en vecka till i maj. Är studiedag
på fredag, vilket även gäller mig! Då ska jag fortsätta röja här hemma. Inte mycket kvar nu!
Tavlor som ska upp, åh alla mina älskade tavlor!

Jag är faktiskt lite irriterad. Irriterad på att bli missförstådd. Irriterad på att missförstå. Irriterad
på att man inte kan säga rakt ut vad man tycker och känner. Irriterad på vänner som
inte hör av sig. Irriterad på att Norrköpings uteliv är dött och jag endast kände igen
TRE personer från Puls vimmelbilder från helgen. Irriterad på att jag är irriterad.
Så ska sluta med det nu. Var bara tvungen att skriva av mig.



Godnatt sötnosar ♥

Kommentarer:


joännnä (Hannah Montazami voice)

2011-02-17 @ 06:42:55

Vet hur du känner, känner precis samma sak (förutom det med att vänner inte hör av sig). Folk missförstår mig jämt! Och tolkar sina egna meningar och går runt o är tjuriga och sen kommer dom och öser över allting på en. Så fattar man ingenting.
Ida

2011-02-17 @ 07:53:14

well, been there sister! ;)
Joanna

2011-02-17 @ 15:10:34

Haha precis så som jag gjorde med Ida nu när jag tänker efter haha ^_^
Cherry

2011-02-17 @ 18:46:04

Joanna: Ja det är sjukt jobbigt. Det värsta är nog just det med vänner som inte hör av sig och så måste man själv ta tag i saker och vara på. Det funkar liksom inte i längden. Att bli missförstådd och misstolkad suger det med.



Ida: Ja det är lätt hänt att det händer men skitjobbigt när man blir drabbad!



Joanna igen: Haha ja!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: