HEMMA HOS MAMMA

2011-02-14 | 20:52:04 | 2 Kommentarer

Sitter hemma hos mamma och har precis druckit kaffe och ätit semla. Fint som snus.
Sitter i mitt gamla rum, som numera är min brors "vardagsrum". Han har köpt en 52 tums-tv
och hemmabiosystem, awesome! Har fortfarande lite grejer kvar här hemma, men prio 1
att ta med hem idag är vantar!! Svinkallt ute nu ju. Så det är ett måste.
Just ja! För ett tag sen köpte jag en mini-prenumeration på Cosmopolitan med 3
tidningar och så skulle jag få en locktång. Men idag hade jag fått ett brev
där de beklagade att locktängerna tyvärr var slut och jag istället skulle få en
skönhetsbehandling värde 450 kronor! Lätt värt! Har ju redan en locktång! Score!
Så ska kolla upp nu på vilka salonger det gäller. Har bara gjort en ansiktsbehandling förut,
skithärligt! Men en massage skulle sitta fint!
Fick även en film, The Break-up! Har sett den, den är bra. 


Kommentarer:


marty

2011-02-14 @ 22:18:36

hände samma grej för mig! håller med, lätt värt att få en behandling istället :)
Cherry

2011-02-14 @ 22:43:34

Ja men eller hur! :) Dock lite tråkigt att i Norrköping där jag bor kunde man bara välja en salong och behandlingen där var naprapatbehandling, som behandlar smärta i rygg osv. Men i närliggande städer fanns massage som val. Så får väl ta mig dit helt enkelt :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: