HELG!

2011-02-17 | 15:25:48 | 0 Kommentarer

Sista dagen på högstadiet för den här gången är slut och jag sitter hemma hos
pappa med huvudvärk. Läraryrket är verkligen sjukt underskattat, det är så mycket
jag inser nu som vuxen som jag inte gjorde när jag själv var elev.

Jag och Julia ska gå till Willys en sväng och inhandla något gott och sen ska jag hjälpa
henne med läxan. Vi ska hämta småtjejerna på dagis sen också, så får njuta av lugnet
nu haha. Är ledig tills på tisdag nu! Eller ja, föreläsningsledig. Förhoppningsvis behövs jag
som vikarie och blir inringd!

Dagens visdom är nog att vissa av oss bör ta en funderare över vad som är
viktigt här i livet och vilka vänner man vill ha kvar. Om man prioriterar bort de
som bryr sig kommer de till slut inte finnas där när man behöver dem som mest,
men det är tyvärr några som inte riktigt tänker på det viset. Killar kommer och går
men vänner består eller hur var det nu?
Aja, jag har iallafall hittat en riktigt bra balans i livet där jag har tid för alla jag bryr mig om.
Får väl vara glad för det.

Nu tar jag helg!



The apple of my eye ♥

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: