FINBESÖK

2011-02-16 | 20:04:16 | 0 Kommentarer

Har min fina lillasyster på besök idag igen! Alltid lika trevligt. Vi har precis
ätit äggmackor, hade massa ägg som jag var tvungen att använda innan de blev
dåliga, så nu har vi ätit ägg så det står härliga till! Åt tre var! Nam nam.

Har gjort iordning i min garderob och vikt kläder och lagt i lådor,
så nu kan man hitta där inne! har även radat upp mina skor på golvet,
har typ hundra par till någonstans och även hos mamma. Måste hämta dem.
Ska fortsätta städa ikväll också. Har fått en ny fläkt nu också, äntligen! Den innan
var skit och hade varken filter eller galler, så har fått en sprillans ny! Mycket bättre
och snyggare dessutom!

Imorgon ska jag göra min uppgift på praktiken, jag ska prata lite om
hur jorden blev till och vad olika vetenskapsmän ansåg och så vidare.
Min handledare ville att jag skulle prata lite om antiken också och vad
de ansåg då, för de jobbar med det just nu i klassen. Så får anpassa lite efter det.



Älskade Julia och jag på Mallorca! Skulle inte vara helt fel att ligga där nu!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: