BARNVAKT

2011-02-04 | 10:58:20 | 2 Kommentarer

Sitter hemma hos pappa med min syster Julia och är barnvakt åt Mollie.
Hon har feber och är gnällig, så vi är helt slut. Skulle ta tempern på henne förut..
I rumpan... Haha alltså det måste ha sett väldigt roligt ut! Julia vågade inte så jag fick göra,
haha vi som har haft småsyskon i snart 6 år var rädda för att ta tempern i rumpan,
herregud. Sen skulle en panodil in, men det kunde vi verkligen inte för hon tjöt hela tiden!
Så pappa fick komma hem från jobbet. Haha men nu är hon piggare iallafall och vi ska
gå till affären och sen gå ut och gå en sväng.

Jag är trööööött. Blir en lugn kväll med Joanna ikväll, skönt! Måste diska och städa när
jag kommer hem och för att inte tala om alla kartonger jag har kvar.. Kan inte någon komma
och fixa allt åt mig?!



Liten plutt!


Kommentarer:


2011-02-04 @ 11:02:54

Du får ha den där filmkvällen hos dej sen när du kommit i ordning! :)

Och hojta om du behöver hjälp med nåt!
joääänä

2011-02-04 @ 11:18:27

Absolut! Och den där..långharen! :D


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: