TIPS: BALKLÄNNING

2011-02-10 | 19:55:00 | 0 Kommentarer

Tänkte nu tipsa om balklänningar (men även till andra lite finare tillfällen!)
á la pinup och 40-50-tal som jag gillar!
Balklänningen var det jag tyckte var svårast att hitta. Jag ville ha något unikt,
ingen vanlig långklänning och inte en klänning som alla andra.. Så jag hittade min älskling på
Tradera! Fick den för 420 kronor och det är minsann ett bra pris! Jag såg fram emot
min bal jättemycket; fin middag, fina kläder, anledning att klä upp sig extra mycket
och god mat med trevligt sällskap är ju aldrig fel! Då min pojkvän inte hade fyllt 18 då
(naw) så gick jag med mina kompisar Sara och Stalla! Och det var trevligt det med!









Tradera är alltså ett hett tips. Jag älskade min balklänning och kände mig jättefin!

Några andra sidor ni kan kolla in är:

Pin Up Girl Clothing







Daddy-O's







Babygirl Boutique








Och sen då som sagt: Tradera! Där kan man hitta riktiga fynd.
Tips på sökord är till exempel: pinup, 40-tal, 50-tal & vintage balklänning

Ett par handskar till är ett hett tips!

Lycka till!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: