HELGEN

2011-04-03 | 22:50:28 | 0 Kommentarer

Vad ni är gulliga som trots mitt fattiga bloggande tittar in här! Blir alltid så förvånad
när statistiken ändå är över hundra besökare trots att jag inte bloggat på flera dagar!
Visst att ni är några färre, men blir ändå glad att ni trots det är så pass många!
Den här helgen har varit bäst! I torsdags var jag och Joanna på Hugo där vi mötte upp
Linus och Markus (tallunge). Markus, gentleman som han är, bjöd på öl och tequila!

Satt och chillade och pratade lite, men var så lite folk att vi bestämde oss för att dra till
Svea! Hade jättekul och när de stängde vid 3 gick vi hem till mig allhopa och karlarna
lagade mat åt oss! Fläskfile, klyftpotatis och en jättegod sås! Haha har nog aldrig ätit
så lyxig mat klockan 4 på morgonen! Sen var det dags att sova och då jag bara har en säng
så blev det lite svårt men vi tog madrassen i sängen och av någon konstig anledning trängdes
jag och grabbarna på den medan Joanna hade hela sängen själv? Haha knas. Trångt och
obekvämt var det iallafall så jag la mig hos Joanna efter en stund! Somnade kanske runt 7
på morgonen och vaknade runt 1.












Markus kirrar biffen!

Då var det bara att hoppa in i duschen och ladda om, för då skulle jag och Joanna till
Finspång och träffa vår raring Malin och våra fina Finspångsvänner! Förfestade lite i Malins
pojkvän Drettes lägenhet, som själv hade spelning, tillsammans med Ek, hans syrra Malin
och Madde. Skittrevligt hade vi! Sen hoppade vi in i en taxi och begav oss mot Rockan. 
Rockan var en lätt party pooper med lite tjafs, knappt något folk och de onödiga 50 kronorna
vi betalade för att vara där inne 5 minuter. Men äsch. Vi drog med oss ungefär halva folket
hem till Drette och hade jätteroligt! Vilken kväll, haha! Höll igång till 5 då vi upptäckte att någon
idiot slagit sönder glasrutan på porten.. Väldigt onödigt! Så då gick jag, Joanna och en holländare som
spelat på Rockan hem till Ek och sov där! Hemma hos Ek var det fullt, haha, så holländaren fick
sova på golvet och jag och Joanna med Ek i sängen. Haha tre igen! Lika trångt det med men mysigt!

Dag 3.. Lördagen skulle bli en hemmakväll, men icke! Malin ringde ner mig till Broadway där
hon och Drette var på 25-årsfest. Så det var bara att pallra sig dit! Och sen vidare till Svea,
och sen vidare på efterfest och sen hem till mig! Men blev en lugn kväll, full rulle bara!
Malin och Drette sov hos mig och ja, i min säng så tre igen! Tre nätter, tre pers i sängen, haha.

Nu har jag precis klippt lugg (!) och ska varva ner i sängen. Kursstart imorgon med intro kl 1!
Sovmorgon!!!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: