FREDAGSKVÄLL

2011-04-08 | 23:33:27 | 0 Kommentarer

Sitter hemma hos mamma och bror, mamma är i Stockholm på kurs så jag passade
på att umgås lite med min bror och hålla honom sällskap. Det bästa med att vara här
är kunna bada! Så det gjorde jag förut. Bland det bästa som finns. Första hemmakvällen
en fredag på länge, skönt men lite tråkigt. Får se vad jag hittar på imorgon.

Vet inte om jag ska sova här eller inte, kanske åker hem. Börjar dock bli rätt sent
så jag stannar väl här. Eller nått. Martin har lagt sig så är inget vidare sällskap just nu,
haha. Någon annan kanske vill göra mig sällskap? Äsch, jag går nog och lägger mig.
Är nog bäst, tusen tankar snurrar runt i huvudet som jag egentligen inte orkar ha där.

Tittar på The Wedding Singer på trean, den är ju sådär cheezy romantisk. Haha men jag gillart..
Vill också ha. Oh well.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: