Teenage dream

2010-09-28 | 18:06:42 | 0 Kommentarer

Nu är jag hemma efter en dag i skolan, hemma hos Sara, på thai-restaurang samt en tur på stan
med Emily och Frida. Litteraturseminariumet gick galant! Blev inte ens betygsatta, det var bara en obligatorisk
övning! Och begrepptentan jag fått höra är på fredag, är inte förrän v 44! Så det var en väldig lättnad!

Jag köpte en hårinpackning från PHC, ett jättebra märke enligt mig! Har schampo, balsam samt
silkesdroppar av det märket, älskar det. Är en aning dyrare än budgetklassen, men så värt det! Luktar gudomligt också.
Finns för olika hårtyper, schampo och balsam har jag för färgat hår men inpackningen fick bli repair!


85 kronor på Åhléns.

Mamma är på bio med sin nya karl och jag sitter ensam hemma i sängen. Tyst och skönt är det.
Men ska snart bryta tystnaden med musik! Niklas kommer hit om en timme också,
bäst bäst bäst. Då blir det massa mys. Ska nog köpa något gott till kvällen tänkte jag.
Ska ta ett bad nu och prova nya inpackningen!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: