Snurr-i-snurr

2010-09-09 | 09:29:36 | 0 Kommentarer

Kvart över 11 ska jag på biblioteksguidning på universitetet, kan ju vara bra. I eftermiddag har
jag två föreläsning, varav en av dom är med våra fältmentorer (har med VFU att göra, alltså typ praktik)
men varken jag eller min skol-buddy Agnes står med! Haha, så vi vet inte vart vi vara. Helt snurrigt.
Våra namn står med, men det står inte vilken fältmentor vi ska till. Suck, alltid ska det vara något.
Men det löser sig ju.¨Hoppas vi får reda på vilken skola vi ska göra vår VFU (verksamhetsförlagd utbildning) på! Spännande.

Har suttit och skrivit in schemat i min kalender, men måste börja göra mig iordning nu.
Hoppas Agnes vill luncha!

Kanske ska säga också att jag svarar på kommentarer i samma inlägg som ni skrev dom,
kära vänner. Enstaka gånger svarar jag i era bloggar. Just as you know!


Heido.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: