Remember me

2010-09-13 | 08:51:29 | 0 Kommentarer

Niklas gick till jobbet för ungefär en timme sen. Hade tänkt somna om i ett par
timmar, men satte på datornoch laddade ner en film istället! Remember me ska jag se.
Har aldrig förstått hetsen kring Robert Pattinson, men är sugen på att se en mysig kärleksfilm.

Första föreläsningen börjar kl 1 idag, känns väldigt skönt. Har lite svårt att
lära mig att det inte heter "skolan" när man läser på universitetet. Och att det heter
"studenter" och inte "elever", "grupper" och inte "klasser". Mycket att hålla reda på!
Men jag kommer nog fortsätta säga att jag är en elev i en klass på skolan..

Våfflorna igår var en höjdare förresten! Jag var helt galen! Åt 2 ½! MUMS.
Jag tror jag älskar't!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: