Plugg

2010-09-27 | 10:49:07 | 0 Kommentarer

Har varit i skolan en liten stund nu på morgonen (tack vare att jag skrev "skolan" här i bloggen kom jag på
att jag skulle maila vår grupps frågeställningar till vår handledare inför morgondagens seminarium,
innan klockan 12 idag så tur att jag kom på det!!) Nu ska jag faktiskt sova en stund för jag vaknade halv 6
imorse och läste.. Sen när jag vaknar ska jag plugga. Hela den här veckan är full av plugg.

Har haft en awesome helg!!! I fredags blev det Munken och Hugo med Emily och Frida och i lördags
var det Kulturnatten så då blev det spelningar, Världens Bar och Trappan. Grymt kul.

Ett varmt bad efter att ha sovit en stund kommer sitta fint!



Hörs senare!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: