Plugg & shopping

2010-09-14 | 20:31:05 | 2 Kommentarer

Lång dag idag. Var i skolan från 9-4. Jobbade med gruppen och det gick skitbra!
Känns mycket bättre nu när vi har kommit igång på riktigt och vi har planerat in
tider då vi ska träffas och plugga. Kommer nog gå jättebra det här!
Efter skolan kom Martin och Bella och hämtade mig. Dom ville äta Max
för MINA pengar, haha. Men jag gick med på det! Efter det åkte vi och hämtade ut
min skinnjacka! Me like. Sen lämnade vi av Bella på Max igen (hon jobbar där hehe)
och då åkte Martin och jag och hämtade mamma på jobbet. Sen blev det Maxi.
Jag köpte en asmysig tröja på H&M, en marinblå cardigan med ankare på från Carlings, ett
svart linne med spets från JC och ett par leopardtofflor som jag ska ha som inneskor på VFU:n
från Skopunkten. Hade inte tänkt att köpa någonting egentligen.. Haha. Men men, jag säger som jag brukar:
Nu när jag har pengar och kan shoppa mycket, varför ska jag då låta bli? :D

Niklas hämtade mig för en stund sen och nu är vi hemma hos honom. Som vanligt vill säga.
Jag måste verkligen duscha! Och tvätta håret.

Imorgon är det möte med gruppen igen, ser faktiskt fram emot det!



Kommentarer:


FIONA - en ointressant vardag

2010-09-15 @ 07:39:27

Gårdagens blogg vinnare är nu utsedd - ta en titt ifall det blev du! :)



Om inte, det finns redan en ny chans uppe på bloggen.
FIONA - en ointressant vardag

2010-09-15 @ 07:39:38

Gårdagens blogg vinnare är nu utsedd - ta en titt ifall det blev du! :)



Om inte, det finns redan en ny chans uppe på bloggen.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: