Onsdag

2010-09-22 | 21:42:27 | 1 Kommentarer

Ligger i sängen och funderar på att titta på Grey's Anatomy som jag har laddat ner.
Har varit hemma hos Emily tillsammans med Sara, har färgat deras hår. Mycket trevlig kväll.
Vi var där igår också och färgade Emilys hår men den blonderingen var dålig så vi gjorde om det
idag och det blev mycket bättre!

Dagen i skolan har varit bra, förutom att en elev från 8:an trängde sig in i klassrummet och hotade
en elev samt min handledare.. Var riktigt obehagligt för han var jättearg och min handledare som försökte
stoppa honom från att slå killen i klassen är väldigt liten så hon kunde knappt hålla honom borta.
Jag blev jättechockad och undrade om jag skulle ingripa men det skulle nog bara bli värre då.
Som tur var kom en stor manlig lärare och det lugnade ner sig. Killen ska dock polisanmälas.
Så den händelsen var ju mindre rolig. Men det ordnade ju sig.

Imorgon börjar jag inte förrän på eftermiddagen! Skönt.
Ska till ungdomshälsan vid 11 och få nytt recept på p-piller. Sovmorgon!
Ska bli skönt.

Nu ska jag lägga mig till rätta och mysa ner mig i sängen och se på Grey's!


Kommentarer:


Emily Johansson (Thor)

2010-09-23 @ 01:19:22

Jag börjar vänja mig vid att vara blond! Ska ta bort det sista gula imorgon! =D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: