Måndag

2010-09-13 | 21:42:35 | 1 Kommentarer

Nu har jag lagt mig till rätta i sängen med datorn i knät! Niklas sitter framför sin
och spelar COD med sin buddy Jakob i lurarna. Mycket svordomar hör jag!
Vi ska se Mannen under trappan ikväll istället, hann inte det igår för jag rakade och klippte
Niklas hår igår a lá 50-tal. Så klockan blev för mycket. Men ikväll!!

Idag har jag hunnit med lite shopping med Sara. Köpte en vit skjorta från Cubus, en t-shirt
från Bik Bok och tre par trosor från Gina Tricot. Älskar deras trosor!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen tvinga ner Niklas i sängen!


Kommentarer:


FIONA - en ointressant vardag

2010-09-14 @ 06:47:56

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in om det blev du :) Annars finns det redan en nya chans uppe!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: