Lördag

2010-09-04 | 18:21:06 | 0 Kommentarer

Sitter och äter naturgodis och njuter av en  lugn lördag.
Jag och Niklas kom hem från Maxi för en stund sen, köpte lite mat
till kvällen och lite annat småplock. Ikväll ska vi vara hemma och förhoppningsvis
se en skräckfilm! Jag älskar skräckfilm - Niklas hatar dom. Men jag lovade att
hålla honom i handen så jag hoppas att vi kan se på en!

Igår hade Niklas och bandet spelning i Stockholm så jag drog hem till Emily
och drack öl och cider! Men först när jag kom dit hade jag glömt spriten så jag fick
åka hem och hämta den.. Inte så jävla kul, men väldigt typiskt mig! Haha, men
sen kom jag tillbaka och var party! Vid 1 drog vi till Hugo och träffade bland andra Sara, Nicke, 
Mike, Per och KH Träffade även min kusin! Kul :) Delade en taxi med Sara och Nicke hem
men var inte trött så jag satte igång och städade och bäddade rent sängen. Så kan
man ju också göra liksom!

Nu ska jag lägga 1000 spänn på skolböcker, det ser jag verkligen fram emot! ... Not.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: