Lägenhetsvisning

2010-09-07 | 13:28:43 | 0 Kommentarer

Var på lägenhetsvisning nyss och har rätt mycket beslutsångest!
Vi måste bestämma oss innan kl 9 imorgon bitti! Och Niklas har inte ens sett den,
men jag tog några bilder. Tänkte göra en + och - lista med lägenheten:




 
+ Balkong (Mot trädgården så det såg jättemysigt ut med gräset och de fina växterna)
Vi får tapetsera om och hyresvärden står för kostnaderna
+ Kabel-TV
+ Bredband
+ Trägolv i hall och vardagsrum
+ Kök med plats för matbord
+ Snygga tapter i köket! (Blodröda, så det skulle vi behålla!)
+ Fina fönster
+ Nära till spårvagn
+ Mycket ljus lägenhet


- Plastmatta i hallen (och även köket tror jag. Inte min favorit direkt)
- Omodern/ful kyl och frys. (Men + för att dom var stora!)
- Tapeterna (som vi dock får göra om)
- Omodern spis (har jag för mig). Det drar ner helhetsintrycket av ett snyggt kök.


Det är vad jag kommer på just nu! Ska ta ett snack med min karl när han kommer hem!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: