Hemma

2010-09-08 | 17:58:56 | 0 Kommentarer

Hallå i stugan!

Kom hem (till Niklas) för en stund sen. Har varit på stan (shoppat ett linne och en assnygg klänning),
föreläsning, gymmet och precis innan vi kom hem handlade vi inför kvällen. Ska äta köttbullar,
potatismos, gräddsås och lingonsylt. ÅH VAD GOTT! Är jättehungrig. Vi köpte även våfflor men
vettefan om jag orkar det efter maten. Är inte så jätteförtjust i våfflor (tro det eller ej!), men en
brukar jag tycka är gott. Så vi får la se.

Känner värsta plugg-ångesten också.. Har verkligen skitmycket att göra, så har planerat
in lite plugg-tider i min kalender. Måste sätta igång nu! Men det löser sig :)

Vi fick inte lägenheten, men det var faktiskt en lättnad! Har hittat TRE andra som vi är
jätteintresserade av, som verkar bättre och är billigare. Lägenheten jag kollade på igår
var inte så fräsch direkt, men man skulle ju kunna fixa till den, men jag vill verkligen att det
ska kännas helt 100 liksom. Så det var väl bra att vi inte fick den för då skulle jag nog ångra mig lite :)

Nu ska jag snart sätta igång och skala potatis!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: