Friday I'm in love

2010-09-24 | 09:25:00 | 1 Kommentarer

Äntligen fredag! Åh vad skönt. Löne-fredag dessutom! (CSN-fredag för min del)
Drömde att jag hade jättemycket skulder som jag var tvungen att betala tillbaka
redan med dom här pengarna jag fått idag och låg då back och var skitpank. Skönt
att vakna upp då kan jag säga!

Idag är mina elever (jag pratar verkligen som en lärare) på bio och kommer tillbaka
ca kl 11. Så sovmorgon idag med! Då ska jag göra samarbetsövningen och intervjuerna.
Intressant! Sista dagen på VFU:n idag så de tär ju lite sorgligt. Men under första
året är man ute 4 veckor så har 3 veckor kvar.

Ikväll ska jag, hör och häpna, bara vara hemma och plugga! En fredag!
Men jag ser faktiskt fram emot det. En skönt, lugn och mysig fredag nerbäddad
i sängen med något gott ätt äta och dricka och läsa intressanta böcker.
Imorgon däremot blir det andra bullar!

Nu ska jag äta frukost (blir nog banne mig en pirog om inte Niklas har ätit
upp dom två hag tog med mig) och sen ska jag fixa i ordning mig.
När jag är klar på skolan ska jag och Emily dra ner på stan en sväng
och försöka hitta lite snygga grejer! På min önskelista står ett par
svarta jeans och en leopardmönstrad håraccesoar.

Ha en trevlig fredag allihop!




Kommentarer:


Johnnygina

2011-02-24 @ 08:24:42

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: