Filmtips!

2010-09-13 | 13:34:18 | 2 Kommentarer

Okej.. Remember me var så mycket mer än en kärleksfilm som man snyftar lite till.. Jag STORBÖLADE
i slutet! Helt oväntat slut som var så otroligt sorgligt att jag inte kunde sluta gråta. Skrattade nästan
till ibland för att jag kände mig så otroligt känslig som satt och tjöt som en gris till en film.
Åh, den var så bra! SE DEN!! Helt klart en av de bästa jag sett på länge. Var en slump
att jag ens laddade ner den, men är glad att jag gjorde det!

"Tyler är en ung man med ett ansträngt förhållande till sin far, efter en familjetragedi.
Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag
han stöter på Ally. Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar
att driva paret ifrån varandra."





Satt och sminkade mig samtidigt som jag såg filmen och det var ju ett stort
misstag kan jag säga..


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-09-13 @ 14:28:34

Låter som en film för mig.. Eller en jag inte borde se egentligen för jag kommer drunkna i mina egna tårar :P
Cherry

2010-09-13 @ 22:40:09

Haha precis! Dilemma det där! Jag röstar för att du bunkrar upp med näsdukar och ser den!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: