2 ÅR!

2010-09-07 | 09:10:34 | 0 Kommentarer

Idag firar jag och Niklas 2 år tillsammans. TVÅ HELA ÅR. Det känns helt galet,
helt underbart! Ibland har det varit tufft, ibland har det varit bäst. Men det har helt klart
varit dom bästa åren i mitt liv. Exakt två år sen sa att han ville att det skulle bli vi,
exakt två år sen jag blev världens lyckligaste. Nu, två år senare är jag mer kär än
någonsin och har det bättre än vad jag trodde var möjligt. Jag älskar älskar älskar min man!

Denna dag är värd att mysa lite extra på, så ikväll ska vi äta på restaurang och kanske gå på bio.

I carry your heart with me
(I carry it in my heart)
I am never without it
(anywhere I go you go, my dear; and whatever is done
by only me is your doing, my darling)
I fear no fate
(for you are my fate, my sweet)
I want no world
(for beautiful you are my world, my true)
and it's you are whatever a moon has always meant
and whatever a sun will always sing is you














Det känns nästan för bra för att vara sant. Jag älskar dig då, nu, föralltid.





Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: