Sunday bloody sunday

2010-10-24 | 21:35:38 | 0 Kommentarer

God kväll!

Har haft en jättemysig dag med min syster. För er som undrar är det inte min biologiska syster,
hennes mamma och min pappa har varit tillsammans och sambos i 6 år
och har två barn tillsammans (alltså två gemensamma syskon för mig och Julia) och vi har ett jättestarkt
band till varandra och ser varandra som systrar :) Har även en styvbror (som är hennes biologiska bror)
som är 12 år. Och såklart min biologiska bror, som är mitt enda helsyskon, och han är 18 :)
Världens bästa.

Vi var på stan en snabbis och åkte sen ut till Hageby Centrum. Såhär dagen innan CSN rullar in
på kontot är det rätt knapert på pengafronten, så det blev bara en kaffe. Och choklad och fanta!
Och just ja! Min vän Eve jobbar i en smyckesaffär där och håller på att lära sig ta hål i öronen på folk,
så hon gjorde på mig! Så nu har jag två på ena sidan och ett på det andra. Hade så förut också,
men det blev infekterat och jag lät det läka ihop. Har länge velat ta om det, och nu när Eve erbjöd sig
göra det gratis tackade jag ju inte nej!

Efter att ha varit på Hageby Centrum åkte vi hem till mig och såg på Remember me som
är en av de sorgligste filmerna jag har sett. Så himla bra! Vi hade inte tid att se hela så vi fick spola
lite vilket förstör litegrann, men hon såg iallafall slutet som är det mest sorgliga och fällde några tårar.
När jag såg den första gången tjöt jag ögonen ur mig och satt och sminkade mig samtidigt vilket
var slöseri på smink om vi säger så.



Nu ska jag strax ta ett varmt bad, är frusen som en isbit.
Sen ska jag krypa ner i sängen och kanske titta på Förhäxad.
Imorgon ska jag träffa gruppen vid 9 och sen ner på stan en sväng.
Efter det ska jag åka hem till min pappa och hjälpa Julia att vara barnvakt
åt vår minsta lillasyster. Ska bli jättemysigt!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: