Skön fredagskväll

2010-10-08 | 20:39:46 | 4 Kommentarer

Idag blir det en lugn fredagkväll! Skönt! Ligger hemma i sängen och halvtittar på Idol.
Ska snart lägga mig i badkaret och titta på Förhäxad som jag har laddat ner. Bäst!!
Niklas är på after work med sina jobba kompisar och jag njuter av att bara vara hemma och
mysa. Ska testa min nya hårinpackning, köpte en från Elvital, för det går alltid åt!
Jag som har så långt hår behöver väldigt mycket. Så dom tar slut rätt fort!

Imorgon ska jag plugga järnet på dagen, och på kvällen blir det party med världens bästa Emily!
Gud vad jag är glad att jag har lärt känna den tjejen, vi har så himla kul ihop! :)


Häromdagen gjorde jag världens godaste snask! Värmde marshmallows i micron
tills dom smälte och hällde sedan på kolasås! :D Så jävla onyttigt, men jävligt gott!
Dock orkar man inte äta så mycket. Men gott som sagt!

Kommentarer:


Crazy Bitch

2010-10-08 @ 23:12:24

Detsamma fina! ♥

Här sitter jag och är fruktansvärt pepp, lyssnar på låten vi hittade idag och längtar till imorn! Men helt klart bra att det blev en lugn fredagskväll. :)

- NSD, over and out
Joanna

2010-10-09 @ 14:26:36

Sista säsongen är bäst!

Hade Förhäxat maraton för två år sen i Jönköping haha, funderar på att kolla mer, det är fan bra!
julia

2010-10-09 @ 20:41:39

åh du är så jävla söt!
julia

2010-10-09 @ 20:41:44

åh du är så jävla söt!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: