Rain rain go away

2010-10-24 | 12:43:22 | 0 Kommentarer

Imorse när Niklas skulle åka till jobbet 20 över 6 var jag pigg och tänkte
att jag lika gärna kunde åka hem och sova i min egen säng istället för att vara
ensam hos Niklas hela dagen. Uppstod dock ett problem: Den första spårvagnen
började kl 7:58. Hm.. Alltså en timme och tjugo minuter kvar. Det regnande, det var mörkt
och jag var kall. Och eftersom att min tå är halvdöd och jag går inåt med foten när jag har
skor på mig och ser ut som ett psykfall (och att det gör ont såklart) var
en promenad hem inte ett alternativ. Ringde då min kära bror som efter en stunds
övertalning kom och hämtade mig med sin flickvän som sällskap. Åh vad skönt det
var att sätta sig i en varm bil! Och ännu skönare att krypa ner i sängen.

Snart ska jag duscha (vem försöker jag lura? Jag duschar i princip aldrig, jag badar istället. JÄMT.)
och göra iordning mig. Ska träffa min lillasyster Julia på stan en snabbis och sen hem till mig och
umgås och ha det trevligt.

Imorgon ska jag vara på universitetet mellan 9 och 12 och diskutera
en annan grupps uppsats för att på tisdagen kunna diskutera den med dom.
Så efter det ska jag fira att CSN har kommit genom att köpa en vinterjacka!
På kvällen ska jag och Niklas förhoppningsvis hitta på något trevligt, förmodligen bio :)


På Mallorca. Jag till vänster, min syster till höger och våra kusiner bakom oss.
Drinklistan i högsta hugg som ni ser! Svårt att bestämma vad man ska ha när
man nästan provat allt ;) (All inclusive in my heart)




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: