Plugg & kaffe

2010-10-11 | 23:55:24 | 0 Kommentarer

Det är tur att jag har börjat dricka kaffe, för det behövdes ikväll!
Är nästan klar med pluggandet, tack vare kaffet! Blev en duracellkanin!
Har lite kvar dock, bland annat att skriva ner en av intervjuerna jag gjorde med eleverna,
men kan inte öppna ljudfilerna! Blir galen! Men får be min dator-nörd till pojkvän att hjälpa till.

Ikväll har jag varit hos Emily där även Frida och Sara ärade oss med deras sällskap.
Vi gjorde tacos och tittade på Paradise Hotel. Haha vilka lirare det finns alltså.
Niklas jobbar till 12 och jag hoppas att han kan hämta mig så vi kan åka hem till
honom och sova ihop. Känner för lite sällskap. Annars får min gosedjurshund Ludde duga!
Börjar bli trött trots två koppar kaffe.. Antingen tar jag en kopp till eller förebereder mig för att sova.
Vi får se!




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: