Kvällsnöje

2010-10-27 | 22:51:03 | 2 Kommentarer

Chattar med en bög från England som överöser mig med komlimanger!
Han är tydligen transa också för han frågar vart jag köper mitt smink
och mina kläder och säger att han tycker om att ha på sig korsetter och gå i högklackat.
Ascool är han! Min nya bästis, helt klart. Nu var han visst bisexuell!
Nu blev han nästan lite flörtig, haha! Åh det här var kul, perfekt kvällsnöje. 
Niklas vill att jag ska fråga om han tycker att Niklas är snygg! Ska försöka flika in den frågan lite fint.

Imorgon ska jag träffa Joanna och fika och köpa biljetter till BAS. Nice!
Halloween in my heart. Längtar ihjäl mig! Ska bli grymt kul.
Ska visa min sailor-outfit IRL för Niklas sen, han ville så gärna se haha.



Skitroligt att så många har hittat hit by the way! Besöksrekord idag!
Ska försöka underhålla er alla.

Puuuuuuuuuuuuuusssss





Kommentarer:


Anonym

2010-10-28 @ 10:47:09

Tsss "visa Niklas min sailor" , ;) hehe

Låter som en snuskgubbe. Miih
Anonym

2010-10-28 @ 10:47:30

Tsss "visa Niklas min sailor" , ;) hehe

Låter som en snuskgubbe. Miih

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: