Kalasdag

2010-10-31 | 19:49:13 | 0 Kommentarer

Ligger helt utslagen i sängen. Har varit på kalas och sen åkte jag och bror hem till pappa en sväng.
Bebisgos är alltid mysigt en söndagkväll. Niklas kommer hem runt halv 11 ikväll och Martin är snäll
och hämtar honom och skjutsar hem oss till honom. Saknar min babe jättemycket. Har lite ångest för
att jag inte har haft tid att plugga, men ska börja lite nu. Jag vet ju vad jag kommer göra non stop
imorgon och på tisdag..

Köpte en ansiktskräm idag, för nu måste jag banne mig börja ta hand om mitt face.
Tar bort sminket med tvål och skiter i att smörja in det, aj aj aj. Min hud klarar det egentligen,
lite sämre på hösten/vintern dock, men känns ju inte så jävla bra alltså. Så det ska det blir ändring på.

Nu ska jag sätta på lite musik och öppna böckerna.. Och dricka massa vatten för jag känner
mig lite crappy.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: