Högstadiekillar

2010-10-05 | 14:49:59 | 0 Kommentarer

Plugg med gruppen på förmiddagen fram till lunch och sen åkte jag och min
bror till Hageby Centrum en sväng. Fan vad skönt det är att ha en bror med en bil!
(En vän med en bil, hehe Håkan. Nu måste jag lyssna på den bara för det!) Iallafall,
han köpte lite kläder men jag som har shoppat alldeles för mycket den senaste tiden
(många tusenlappar, usch! Måste skärpa mig.) så jag har shopping-förbud. Sen åkte
vi till Navestadsskolan, min handlärare skulle skriva på ett papper. Och i korridoren på samma ställe
som vanligt satt det coola killgänget som alltid hälsar på mig:

- Hej lärarstudenten!
- Hej hej!
- Vad heter du?
- Amanda
- Amanda, det ska jag komma ihåg! Har du Facebook?
- Haha, jaa..
- Oh! Vad heter du i efternamn?
- Haha, det säger jag inget!
- Men ooooh, kom igeeeen!

Haha, högstadiekillar är ju för goa. Och eftersom jag gick under hela konversationen
skrek dom tillslut efter mig, så det ekade i hela korridoren. Borde ha sett roligt ut det där.
Jag ser verkligen fram emot att bli lärare, även fast jag inte ska bli högstadielärare.
Man blir så glad av barn och ungdomar!

Nu är jag hemma och ska bara chilla i några timmar. Ikväll blir det däremot plugg!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: