Heldag

2010-10-28 | 19:37:56 | 0 Kommentarer

Blev en heldag med Joanna istället för bara fika! Mycket trevligt. Efter fikat
gick vi en sväng på stan och letade inspiration till Halloween-outfit för Joanna.
Åkte sen ut till Partaj och hittade massa skoj! Köpte nätstrumpbyxor (som jag har letat
efter skitlänge!), extremlösögonfransar och en present till Niklas! Joanna bestämde sig
för att vara död mc-brud från en tv-serie! :D Nice! Så hon köpte fake-blod och lite annat
smått och gott. Längtar ihjäl mig till lördag! Sen åkte vi tillbaka till stan och köpte biljetter till
BAS! Åt även på Munken, husmanskost mmmm! Skitgott! Åt köttbullar, potatismos
och rårörda lingon, herregud vad gott det var! Fortfarande proppmätt.

Nu sitter jag i sängen och pluggar inför tentan. Ska hem till Maria imorgon och
diskutera begrepp med några från gruppen, känns skönt.
Imorgon blir det lugnt på festfronten, hoppas kunna plugga lite också.
Men min syster ska komma hit och låna något till Halloween och sen ska
jag förhoppningsvis träffa Tora! Får se vad som händer.






Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: