Friday I'm in love

2010-10-15 | 12:08:35 | 0 Kommentarer

Åh jag är på ett sånt himla bra humör! Jätteskönt! Fick världens arbetslust igår och pluggade
i turbofart, så nu är mina loggar på 9 sidor inlämnade och jag känner mig även nöjd med dom!
Vår uppsats är klar och ska lämnas in på måndag och jag känner en sån lättnad!
Har fortfarande uppgifter kvar att göra i kursen, men dom har var två av dom största så
det känns bra. Nästa vecka blir nog också rätt lugn. (Man verkar verkligen att man blir skadad
av att plugga på universitet för då är man så noga när man skriver. Speciellt med de och dem. I tex
bloggen skriver jag "dom" men det tar emot lite nu, haha).

Idag kommer mina älskade systrar Julia och Nellie och sover hos mig! Minsta systern Mollie får
stanna hemma., Vi ska ha det jättemysigt och gå en sväng på stan, köpa massa godis och andra
onyttigheter, se film, leka, äta god mat och bara ha det trevligt. Ladda precis ner Tingeling och den förlorade skatten, Nellie älskar Tingeling så hon blir nog glad. Och nu håller jag på att ladda ner en skräckis till mig
och Julia. Vi älskar skräckfilmer!! Bäst bäst bäst.

Nu ska jag chilla en stund till och sen städa! Ska försöka färga håret också för det behövs verkligen.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: