Fall in love

2010-10-20 | 00:40:44 | 3 Kommentarer


Utsikt från min balkong. Tog denna bild när jag läste Fotografisk bild
och fick låna systemkamera. En sån skulle man ha. Vill skramla ihop till en.

Ligger i sängen och är varm och hungrig. Kanske ska äta en macka, kanske inte.
Orkar jag gå till köket? Det återstår att se. Just nu känns verkligheten overklig.
Lycklig i en olycklig värld, olycklig i en lycklig värld. Däremellan är jag just nu känns det som.
Men jag hittar nog ut till slut, det gör jag alltid. Jag är trött och borde sova.


Kommentarer:


Joanna

2010-10-20 @ 10:32:37

Jag vill också ha en systemkamera!

och efter regn (snö) kommer solsken :)

:*
Cherry

2010-10-20 @ 17:09:00

Vi får banne mig skaffa oss en! Someday haha!

Du har så rätt så :)
Joanna

2010-10-20 @ 22:19:30

Ja då kan vi dra ut och fota tillsammans :D

Men det dröjer nog tills jag kan ta studielån, så man kan spara lite pengar haha :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: