Snö & barnvakt

2010-11-23 | 17:09:19 | 0 Kommentarer

Jävlar vilket snöoväder det är! But I think like it. Mysigt liksom.
Kom precis hem från pappa och Jessica, har varit barnvakt åt Nellie och Mollie.
Förutom att Mollie var gnällungen from hell och ville bli buren hela tiden gick det galant.
Nellie diskade och tyckte att det var jättekul! Hon sa att hon vill börja jobba på restaurangen
Pappa Grappa som finns här i stan, haha så söt. Men först ville hon bli "fröken som precis som jag"
och då berättade jag att farmor har varit det och även farfar.
"Aa, fast nu är han student."
"Pensionär menar du?"
"Jaa."
Haha :)

Nu ska jag njuta av vetskapen att jag är helt skolledig imorgon! Och äta godiset som blev över från igår.


Från när mina sötsystrar sov hos mig.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: