Maskerad

2010-11-07 | 15:56:18 | 0 Kommentarer

Hej på er. Då var det söndag igen, veckorna går alldeles för snabbt.
En slapparsöndag står på schemat. Ska göra ingenting. Ska äta massa clementiner
(beroende) och ligga i sängen och titta på film. Borde egentligen städa!! Alltså det ser verkligen
ut som ett bombnedslag här.. Och visst är det så att man får mer ro om det är fint och städat i rummet,
mycket mysigare att ligga i sängen då. Nu får jag knappt plats i sängen och måste samsas med kläder,
smink, påsar och Ludde förstås. Han har ju en hedersplats. Brukar ligga inmosad under kuddarna.

Igår drog jag och Niklas på maskerad! Bestämde det typ kvällen innan, så utklädnaden blev väldigt
sista minuten! Jag var iallafall gypsy woman! Och Niklas var springpojke/Oliver Twist :D
Festen var på roddklubben vid strömmen och det var riktigt kul! Kände egentligen bara Agnes, och
hennes vänner lite smått som även hade festen, men det gjorde ingenting! Niklas hade roliga jobbarkompisar
också! Sen kom även Elin dit, en kompis från högstadiet som jag känner genom Sara. Riktigt trevligt! Vi drog på efterfest och grabbarna pratade om jobbet hela tiden och jag Elin skrattade åt dom, haha.
När jag och Niklas skulle hem vid 3 var det inte lätt att få tag på taxi men tillslut kom jag fram!
Var folk som tog massa bilder så såfort dom kommer upp på Facebook ska jag visa dom!


Imorse vaknade vi icke-bakis! Superskönt. Blev dock den tradionella bakis-pizzan, minus bakis då.
Niklas var söt och sa efter att vi konstaterat att det var vår månadsdag idag (vår 26:e!) och sa:
då bjuder jag på pizzan. Sweet :) Håller inte riktigt koll på alla månadsdagar, nu är det år man räknar liksom,
men den 7:e är alltid speciell liksom :)

Nej nu är det clementin-dags!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: