Måndag

2010-11-15 | 13:19:17 | 0 Kommentarer

Så himla skönt att bara kunna ligga hemma i sängen och slötitta på tv med datorn i knäet.
Snart måste jag dock börja läsa, men det är också skönt! Inga föreläsningar idag, faktiskt mycket skönt.
Njuter av att vara ensam en stund. Måste äta något snart känner jag. Hungriiiiig.
I eftermiddag blir det barndomsväns-reunion! Alla tre har inte träffats samtidigt på typ.. 7-8 år?
Wow. Så ska verkligen bli kul att prata om alla knasiga minnen.




Gud vad rent och fint det är sen mitt städrace igår! Jag älskar när det är städat,
man kan liksom koppla av då. Så himla skönt att jag fick tummen ur och tog tag i kaoset!

Nej nu måste jag ta mig en titt i kyl och frys för min mage kurrar!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: