Jag minns..

2010-11-20 | 13:55:59 | 2 Kommentarer

.. Tysklandsresan nr 2 i våras då jag och Niklas hälsade på hans mamma och hennes man.


Mr Handsome framme hos mormor och morfar!


Niklas fina mamma Angela


Bästa Jürgen med Niklas gubbkeps!


Middag hemma hos mormor Wilma och morfar Hans


Att säga nej till snaps efter maten är i princip omöjligt.


Det bästa med den tyska våren är att det är grönt grönt grönt medan
Sverige ligger rätt mycket efter.


Älskade stugan i trädgården!


Mysigt! Jag och Niklas har äran att få vara med på bild på väggen


Påväg till Köln


Vi turistade lite.




Megabullar!


Glass-paus


Invigde mina nya Converse


Åka hem från Köln


Fick vänta en stund på Angelas jobb. (Niklas mamma that is). Då åt vi
godis!


Och drack Capri-Sonne. Typ det godaste som finns.


Holländska Lucky Strike!


Något av det bästa med Tyskland: Spaghetti-glass! (Glass som är formad
som spaghetti, alltså inte riktig spaghetti, haha) Så himla gott!


Världens sötaste Einstein!






En annan bra sak med Tyskland är SKOR!! Dessa skönheter är ett par av
ungefär 6 som jag har köpt där. Skulle köpa obegränsat med par om resväskan
magiskt kunde förstora sig själv. Blommorna ritade Niklas på mig när vi tatuerings-
planerade.


Även detta är en bra sak med Tyskland.












Grillen!




VANILJCOLA!!!


Äta glass i väntan på flyget hem




Kommentarer:


Sanna

2010-11-21 @ 10:43:06

Jättemysiga bilder och vad vacker Angela är!
Cherry

2010-11-21 @ 18:52:01

Ja hon är verkligen jättevacker! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: