IKEA och plugg

2010-11-01 | 20:30:40 | 2 Kommentarer

Åkte till IKEA förut lite spontant med mamma, Martin och Bella. Jag köpte förvaringsboxar, laptopunderlägg,
en fotoram och en svart bord. Satt och monterade lite förut, värsta händiga liksom. Nu dricker jag
kaffe och pluggar. Äntligen pluggar jag! Och det går galant, så varför har jag då skjutit upp det? Knasigheter.
Imorgon ska jag nog sätta mig på biblioteket och plugga. Lugnt och skönt.



Nu ska jag nog ta ett varmt bad innan jag återgår till böckerna.


Kommentarer:


Joanna

2010-11-01 @ 20:55:17

haha ja fan vad spontant "ett bord" :D, vad blev det för bord då? :)
Cherry

2010-11-02 @ 14:39:16

Haha, ja men ett såntdär litet fyrkantigt svart bord :) Har ställt tv:n på det, hade en ful byråliknande sak förut, så mycket snyggare nu :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: