HARRY POTTER

2010-11-29 | 20:53:47 | 2 Kommentarer

Jag och Niklas kom precis hem till mig efter att ha varit på bio! Såg nya Harry Potter-filmen.
Inte den bästa av dem alla, men absolut en bra film. Som Harry Potter alltid är.
Kan tänka mig att det beror på att filmen är i två delar, man vill liksom se allt!
Men det är bara att vänta.

Måste lägga mig tidigt ikväll för ska upp vid halv 7 imorgon. VFU på Navestadsskolan igen!
Har massa uppgifter den här gången som jag måste hinna med. Två boksamtal och en bilduppgift.
Ska bli roligt! Blir mer ansvar och eget planerande den här gången. Lite läskigt men samtidigt roligt!
Det är inte helt lätt att stå inför en klass med 20 13-åringar som ser en som en lärare
när man känner sig så ny och inte har så mycket erfarenhet! Men det är en utmaning.
Sen ska ju jag egentligen inte ha så stora barn, utbildar mig till lärare för årskurs 1-6
så högstadiet är rätt annorlunda, men intressant det med.

Nu ska jag krypa ner i sängen och värma mig!



Kommentarer:


Sanna

2010-11-30 @ 18:34:37

haha, kan tänka mig att killarna måste vara överlyckliga över att få ha en så snygg lärare (; hade nog blivit lätt chockad i 7:an om vi haft en 20årig kille som kom till oss, haha.
Cherry

2010-12-03 @ 20:16:31

Haha naw söt-Sanna då! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: