GIRLS NIGHT OUT

2010-11-28 | 16:28:07 | 0 Kommentarer

Grymt rolig kväll igår! Först var vi hemma hos Joanna och drack vitt vin och hon
bjöd på räkor&röra i avocado-halvor, skitgott! Vi spelade även Guitar Hero och jag SÖG.
Var verkligen skitdålig, haha. Så nu vill jag ha revansch och bli bäst! Så Joanna, hjälp mig!
Sen stressade vi till bussen och åkte till Trappan där Rockkraballen hölls. Och vi hade skitkul.
Bra musik, bra folk, liveband och billig öl. Perfect combo. Vi bestämde även att vi ska ha tjejkväll
med Anna-Elsa i helgen! Det ser jag fram emot.
När Trappan stängde mötte jag upp Niklas och gick hem till mig och gjorde nudlar. Men
glömde hälla i kryddan!! Inte konstigt att jag inte kände någon smak! Jag saltade till och
med på nudlarna! Haha störd.


Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Vaknade upp relativt välmående, lite sliten och trött bara. Skönt, för har firat min syster
idag. Ätit massa gott, mmm tårta. Och morotskaka! Skitgod. Efteråt åkte jag och Martin
till stan en sväng och kollade lite, köpte ingenting! Försöker skärpa mig med alla klädköp,
iallafall alla mindre onödiga kläder jag köper! Köper nästan bara festkläder, när det är det
jag har mest av. Så nu försöker jag skärpa mig!

FAN vad det har snöat idag. Helt sjukt. Nu har det slutat så nu är det bara mysigt
med all snö, är verkligen skitmycket!

Nu kom min älskade mormor hit så ska prata med henne.





Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: