Fina ord

2010-11-25 | 01:27:33 | 0 Kommentarer

Fina ord, omtanke och uppskattning är nog det finaste som finns. Kärlek.
Detta är några av de saker jag värdesätter högst. Små saker i vardagen som
gör att hjärtat slår ett extra slag. När jag ser Facebook-statusar med små kärlekshälsningar
kan jag inte låta bli att le, för det är så fint med människor som vill visa upp sin kärlek
för andra. De som älskar någon så djupt att de vill att hela världen ska veta om det.
Och de skäms inte för det. För det finns inget att skämmas för, det spelar ingen roll
vad andra tycker, för man själv att man har hittat rätt.

Det är så lätt att göra någon glad men samtidigt är det något som gör att man inte gör det.
Det tar så lite tid att visa någon man tycker om kärlek, att visa någon uppskattning.

Fina ord och omtanke, betyder mer för mig än alla materiella ting i världen.
För i slutändan så är jag bara lycklig omgiven av människor jag tycker om.
Det är det viktigaste för mig.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: