Dramaverkstad

2010-11-10 | 13:28:46 | 0 Kommentarer

Idag har jag haft drama.. Och det var bäst!!! Länge sen jag skrattade så mycket, vi hade så himla roligt!
Lekte lekar, spelade upp sketcher för varandra, gestaltade olika saker och lärde oss också väldigt mycket.
Jag var lite nervös först, trodde det skulle bli jobbigt och så vidare, men det var tvärtom! Ville inte att det skulle
ta slut. Har lärt känna massa nya människor också. Jag är helt frälst! Så himla nöjd med allt.
Motivationen är tillbaka! Funderar till och med på att läsa ett till halvår efter att utbildningen
är slut och då även bli förskollärare! Vi är dom sista som har den möjligheten att kunna läsa
både förskollärare och lärare genom att bara läsa ett halvår extra, då borde man väl ta chansen?

När jag nästan var hemma fick jag ett sms från värdens bästa mormor (haha hon har 3 mobiler,
varav en Iphone, söt): Hej Amanda! Mormor längtar efter dig. Du kan väl ringa mig när du har tillfälle. Kram
Åh bästa mormor. Så ringde upp direkt och fick komma hem till henne och morfar (dom bor typ ett kvarter
från mig haha) och fick mat! Pannbiff, potatis, grönsaker och lingonsylt. Är helt proppmätt nu! Fick även en primer
som hon inte ville ha. Yes! Har alltid varit min mormor så nära, vi lekte jämt när jag var liten. Och jag sov
där så ofta jag kunde. Helt underbart bäst är hon.

Jag vill verkligen sova middag nu, är så himla trött efter dagens bravader. Känner att jag behöver sömn.
Men så sa jag igår med och sov ändå inte, så kanske fastnar framför en film eller så.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: